lørdag den 27. marts 2010

Sandheden om film og fulde folk

... tør jeg ikke garantere, at du finder her.

Til gengæld vil jeg love dig masser af interviews med kendte filmfolk. Udvalgte biograf- og dvd-anmeldelser. Og en række af de sjoveste, særeste eller bare mest spændende oplevelser, jeg har haft som kulturjournalist i dette årtusinde. Blandt andet vil du kunne læse eksklusivt bonusmateriale i form af fraklip og ikke tidligere publicerede artikler!

Cannes 2009: Brad vinker til Brie. Photo credit=Brian Iskov, all rights reserved.
Brad Pitt vinker til Bries kamera på Cannes-festivalen i 2009 | foto © Brian Iskov

Så flyv med over månen i luftballon. Ræk ud efter stjernerne (hej Brad!) i mine festivalwebcasts fra Cannes og Venedig. Ryst på hovedet, når Martin Lawrence lover mig tæv i Miami - og ryk nærmere, når skuespillerne fra "Shaun of the Dead" kommer til at afsløre deres mest intime hemmeligheder over kaffebordet ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar